Nepřehlédněte

Vědět před odjezdem - všechny nejnovější cestovní rady a vstupní požadavky na vaši cestu.

Je na palubě k dispozici Wi-Fi připojení a pokud ano, je rychlé?

S potěšením nabízíme na palubě bezplatné i placené Wi-Fi služby.

 

Upozorňujeme, že palubní Wi-Fi síť nebude nikdy tak rychlá, jako širokopásmové připojení, které si můžete užívat doma nebo v jiných pozemních lokalitách. Jedním z hlavních důvodů je technologie, na které je služba k dispozici. Je to trochu složité, ale jednoduše řečeno, všechny naše lodě mají volně pohyblivé satelitní antény, které přenášejí signál z lodě do vesmíru na satelit ve vzdálenosti přes 56 000 km, který pak vysílá signál zpět na Zem. Rychlost se také bude lišit v závislosti na dostupné šířce pásma, která je dodávána satelitem a je přístupná pro všechny uživatele a lodě současně. Abychom vám pomohli zlepšit služby a efektivně využívat dostupnou šířku pásma, odebrali jsme přístup ke stránkám streamovaných médií, jako jsou Netflix, YouTube, online hry, Skype atd. Vezměte prosím na vědomí, že bezplatné Wi-Fi je k dispozici v hlavních prostorách našich trajektů v salóncích pro cestující a nemusí dosáhnout do kajut. 

 

DŮLEŽITÉ! Nezapomeňte po nástupu na palubu trajektu vypnout roaming, protože roamingový poplatek je na moři vysoký – tyto poplatky nestanovuje společnost Stena Line. 

Contact frequently asked question icon

Související otázky