Jaké způsoby platby mohu použít?

Debetní a kreditní karty


Náš online rezervační systém, kontaktní centra a terminály přijímají následující debetní nebo kreditní karty:

 

  • Visa
  • Mastercard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Extra body

Pokud jste členem programu Extra a máte body, které můžete použít při platbě, počet bodů uvidíte po přihlášení v kroku platby. Tam se můžete rozhodnout, zda tuto částku odečtete a zůstatek zaplatíte jiným způsobem platby.

Přečtěte si více informací o našem věrnostním klubu Extra.

 

 

Dárkové karty Sembo

Dárkové karty Sembo lze použít v kroku platby, kde můžete zadat svůj jedinečný kód poukazu v příslušném políčku. Pokud hodnota poukazu nestačí, můžete si pro dokončení rezervace zvolit jiný způsob platby.

 

 

Hotovost

Hotovost (pouze v místní měně) přijímáme ve většině našich Cestovních center, nicméně je levnější rezervovat si jízdenku online než telefonicky nebo osobně.

 

 

Norsko / Švédsko

Captum

Nabízíme také možnost platit fakturou a na splátky ve spolupráci s Captum Group AB, která je součástí společnosti Stena AB. Abyste mohli zaplatit fakturou nebo na splátky, musíte být ve věku nejméně 18 let, registrováni ve Švédsku nebo Norsku a schváleni při kontrole úvěruschopnosti, která se provádí v okamžiku nákupu.

 

Více informací o službách společnosti Captum najdete pod odkazy níže.

 

Norsko

Švédsko

 

 

Dánsko

MobilePay

Pro platby telefonem můžete využít službu MobilePay.

 

 

Velká Británie / Irsko

Kódy partnerů Tesco Clubcard

Na některých trasách můžete platit pomocí kódu Tesco Clubcard Partner Code. 

 

 

Německo

Lastschrift

Nabízíme platby přímým inkasem prostřednictvím společnosti Riverty (dříve známé jako Arvato).

 

 

Polsko

 

Przelewy24

Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby Przelewy24.

 

 

Lotyšsko / Litva / Estonsko

 

Trustly

Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby Trustly.

 

 

Lotyšsko / Litva

Bankovní převod

 

Na našich lotyšských a litevských stránkách si můžete pro svou rezervaci zvolit platbu bankovním převodem.

 

Jednoduše vyberte tuto možnost v kroku platby. Faktura vám bude zaslána e-mailem do jednoho pracovního dne. Úplná platba musí být bankovním převodem provedena do data uvedeného na faktuře.

 

Upozornění:

  1. Faktura bude vystavena do jednoho pracovního dne e-mailem. Faktury nebudou vystaveny, pokud byla rezervace provedena někdy během 72 hodin před cestou. Pokud budete fakturu přesto vyžadovat, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info.lt@stenaline.com nebo telefonicky na čísle: +370 46 310 561.
  2. Bankovní převod není možné provést u rezervací, u kterých byly pro platbu použity Extra body.
  3. Bankovní převod není možné provést u rezervací, u nichž byla vybrána dílčí platba.
  4. Pokud nebude platba provedena do stanoveného data, rezervace bude zrušena.
  5. V případě jakýchkoli změn rezervace nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info.lt@stenaline.com nebo telefonicky na čísle: +370 46 310 561.

 

 

Nizozemsko

 

iDEAL

Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby iDEAL.